آرزوها
آرزوها



 

 

در یکی از روزهای خوب خدا

 تو در آبی آسمان به من لبخند زدی

و در خوش آوازترین ترنم آبی آب

به قلبم پا گذاشتی

در قشنگترین لبخند کودکانه به چشمم نشستی

 و با آهنگ گوشنواز عشق مرا با مهر خواندی

من.... تو را با نوای قلبم پذیرفتم

و به مهمانی سفره ی محبتت آمدم

حالا من تو را با جوهر خونم

در پنهانی ترین زوایای قلبم حکاکی کرده ام

چگونه میشود نقشی را که حک کرده ای

 پاک کرد و از بین برد

من به تو می اندیشم

و تو را با هر آنچه که وجود دارد میپذیرم

مگر عشق، جز این است...

نمیدانم سرنوشت چه بازی با من خواهد کرد

فقط اومدم بگم :

دوستت دارم بهترینم ..

 

 



نظرات شما عزیزان:

Aref
ساعت19:09---18 شهريور 1391
كوتاه و مختصر زيبا بود
موفق باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ساعت 10:58 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar